Hatar krångel.

Det här har nog varit en av dom hemskaste morgornarna på väldigt länge.  Började med att jag försov mig,sen när jag skulle gå till bussen hittade jag inga strumpor så fick springa omkring och leta efter det, var väldigt nära på att missa bussen men jag hann precis med. Sen när jag kom till Huddinge för att ta tåget till Årstaberg fick man reda på att inga tåg stannade i varken Älvsjö eller Årstaberg. (YAAY......not). Som tur var gick det ersättningsbussar från huddinge till lilljeholmen eller Årstaberg. När jag väl hittade en ersättningsbuss och vi körde ut på huddingevägen påväg till älvsjö var det en VÄLDIGT  lång bilkö så när jag äntligen var framme i skolan var jag ca 45 min sen och missade hela matte lektionen plus genomgång på nya saker i matten. FY FAN!!!
Resten av dagen har varit sådär har varit på lite depp humör efter den *Host* Host* underbara morgonen.
Nu ska jag snart ta och börja plugga lite :(
jagjag
(Gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0