Carat och jag =)

Här kommer en liten video på mig och Carat.
Carat är en ridskolehäst som står på ridskolan jag rider på.
Han är 17 år (lika gammal som mig).
Det har tagit lång tid för mig att lära mig att hitta knapparna på honom. Efter första lektionen jag red honom på sa jag att jag aldrig ville rida hästen igen......nu är han en av mina favoriter på ridskolan =) 
Han är lite svår för att när saker blir jobbiga springer han bara och blir stark i munnen och man får absolut inte bli hård i handen (vilket han verkligen kan inbjuda till)för att han är riktigt känslig i munnen. Om han är på riktigt dåligt humör kan man få jobba hela lektionen på att fösöka få honom att sluta springa.
Men även fast han kan vara skit jobbig Älskar jag honom och jag har lärt mig mycket på honom <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0