Måndag.

Idag var det första gången vi hade valiga lektioner på tremine. Hade Matte B först av allt och min lärare sa att MatteB kommer att bli skit svårt inte direkt något som gör att man sägger jippi skolan har börjat igen XD 

Sen efter matten hadde vi mentorstid inget speciellt hände där fick lite papper och information.
Vi har fått nya matställen som vi kan använda vårat matkort på nu, så vi var ett gäng som gick till en China resturang. Det var jätte god mat och det var jätte mysigt.
Sen efter lunch hade vi projekttid och sen slutade vi runt två.
När jag kom hem gick jag en promenad med min barndomsvän Jenny <3  Det var jätte roligt att träffa henne iegn =)
Lite bilder från lunchen:¨
Kött och grönsaks wook med risnudlar  yum yum^^
Glad sofia ^^ <3
Sara var också väldigt glad ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0