Stalldag.

Idag har det inte änt så mycket gick upp runt tolv åt frukost. Sen runt ett åkte jag och mamma ut till stallet. Idag var det hennes tur att rida Jempe. Hon ska tävla nästa lördag så hon får se till att öva lite nu =) Tog såklart hand om Chelton idag=) han var väldigt gosig idag gulleplutten <3

Imorgon Kommer Susane(Cheltons ägare)hem igen.
Imorgon skulle jag ha ridit Jempe, men idag kom Maria som äger en häst som heter Mistral och frågade om Jag skulle kunna rida honom imorgon eftersom att hon inte kunde och hon hade ingen som kunde hjälpa henne. Så Imorgon rider mamma Jempe och jag ska rida Mistral =)


Mistral är ett svenskhalvblod (tror jag XD) och är lika gammal som Jempe alltså 22 år =) 
Han är jätte snäll och gullig.
Har inga bilder på honom ska försöka ta några bra imorgon =)
Sötaste Jempe <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0