Tidig morgon.

Idag jag jag upp halv 6 eftersom att jag skulle rida Jempe idag =) det är ridläger på ridskolan nu så om man vill kunna änvända ridhusen måste man antagligen rida jätte tidigt eller lite senare så vi valde att rida jätte tidigt idag.
Vi hade sällskap upp av Susane med hennes häst Chelton.
Jempe ville inte riktigt vara med idag han tyckte att arbeta var en onödig sak så i början var han lite stretig men efter att jag hade travat lite kom han igång bättre. Höll på att träna lite på skänkelvikningar idag och lite bogen in och sen att öka och minska volter. På slutet longerade Susane mig och så galloperade jag för andra gången på Jempe =)
Det gick jätte bra fast jag måste bara sluta att titta ner  på marken eller på hästen så att jag ser vart jag rider och att jag inte hamnar helt snett i sadeln.
Och idag kom min Boombox :D Jag är en väldigt lycklig tjej idag så nu ska jag sätta på musik och dansa lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0