Torsdagen ^^

I torsdags träffade jag Emma i stan runt ett för att gå omkring lite umgås. På kvällen var det Stockholms kulturFestival och Alexander Rybak skulle vara med. (jag och Emma Är Alexander fans XD )

Vi tittade lite på ung 08 men det var inte så speciellt tyckte jag :P Sen åt vi lunch och efter det så var det några timmar innan allt började men vi gick till scenen för att kolla lite och då var genrepet så vi stannade och tittade ett litet tag.
När det började närma sig gick vi till scenen och där träffade vi två anda alexander fans som kom från Polen... Dom var jätte trvliga så vi pratade med dom hela kvällen och stog med dom när allt började. Efter Konserten så var den singnering av Alexander så vi fyra gick dit. Har Autograf och en bild nu ^^  

Det var en jätte rolig dag och Jag är glad ^^
Jag och Emma under genrepet ^^
Alexander ^^
Jag och Alexander ^^
Emma och Alexander ^^ <3
Två galda tjejer med sina autografer  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0