Ska ge det ett försök.

Jag ska försöka att börja blogga, vi får se hur det går.  Jag hater Johanna och är 17 år, jag bor i Huddinge och  ska börja andra året i gymnasiet i höst. Jag går på Realgymnasiet, linjen Naturbruk/Häst.
Jag rider två gånger i veckan på Bortkyrka Ridsällskap.

Min mamma har ett engelskFullblod som Heter Jempe(James longstreet xx) . Så man kan väll säga att jag har häst jag med.
Jempe är 22 år gammal och är nog en av dom snällaste hästarna jag träffat. Pga en avramling utomhus på Jempe har jag varit lite rädd för att rida honom och att rida ut. Men nu har vi kommit igång och jag har ett mål att börja tävla på honom på några små klubbtävlingar i vår. Nu ska jag börja ta med honom på lektioner i höst och verkligen hitta alla knapparna på honom.
På den här bloggen kommer jag att skriva om hästar och ridning,skolan och vad jag gör när jag inte är i stallet eller i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0