Dum DUM Johanna :(

Okej förlåt förlåt  har verkligen varit dålig på att upptadera :( 
Har bara inte känt för att blogga på sisstonde men ska försöka skriva lite oftare nu^^
Idag har det bara varit en vanlig flummig skoldag.Nu ska jag fixa en redovisning till svenskan imorgon, vi har fått ett ord som vi ska berätta lite om XD  

Jag fick ordet Nucka- Det kan vara vad man kallar bittra,äldre kvinnor som lever ogifta XD 
Nu ska jag se till att låta intressant...*Johanna får panik* Nej nej det kommer nog går bra *Johanna börjar dra sig  håret, springer omkring och ramlar*

Ne nu borde jag sätta igång ^^'
Här är en bild när jag är drogad av mina pengar(om jag ändå hade dom nu XD )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0