Praktik är roligt ^^

Idag var det praktik på SRK ^^ 
Fick tömköra Ragazza idag, hon håller på att sättas igång efter en hälta och skulle tömmköras i skritt i ca 45 minuter. 
Vi skulle också låta henne gå över några bommar som låg rakt längs långsidorna. Det var längesedan jag tömmkörde men det gick bra, hon fick för sig lite ider ibland, som att det var helt plötsligt dags att byta varv eller att styra på bommarna XD Men jag var envis nog så till slut lyssnade hon riktigt bra. Hon arbetade riktigt bra i skritten och klivde på väldigt bra(sötnosen).
Det var väll den största händelsen idag på praktiken ^^ 

Nu sitter jag och skriver ett ividuellt arbete i hästkunskap.  Jag  ska beskriva vad som händer när hästen anstränger sig. (det går inte så bra XD )
Imorgon ska vi gå och titta på Hamlet med Engelskan ^^ 

Sen ska jag åka och rida ^^  jag hoppas på att jag kan få rida Queen.
Den enda bilden på Ragazza jag hittade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0