Min älskade Amanda<3

Åh tack du underbara Amanda som fixaden denna FANTASTIKA header! Och fixade alla fäger<3

Du är så himla underbar! Du är en ängel! seriöst<3 Kommer jag någonsin bli lika bra som dig?
Nej, jag tror faktiskt inte det! För det är du som är den bästa av oss, den som alla älskar det där lilla extra, det är du som alla vill vara som!




Och sen får man ju inte glömma den underbart vackra ponny! Idylle! Namnet är lika sant som att Johanna heter Bertil!

Så snälla alla mina läsare gå in på hennes blogg (som är så mycket bättre än min!) (buhä!) och läs och kommentera, och ge henne den kärleken jag aldrig ger henne! Läs: http://mandapanda.blogg.se/



Med extra vänliga hälsningar Johanna Bertil Birkehammar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0