Praktik dag 2.

Idag kom jag 20 min försent eftersomm att min buss var sen och det ledde till att jag missade mitt tåg. Tåget som skulle komma efter det jag skulle tagit var försent det med. Allt jag kan säga om det är att dagen började skit.
När jag väl komm till Södertälje RK Fick jag göra ordning Mewa efter att Eva hade ridit henne. Jag är verkligen helt förälskad i den hästen och är så fin och jätte rolig att ha och göra med. Förutom att det är mycket som är farligt i världen enligt henne.

Efter det fick jag och amanda mocka uteboxaran och fixa vatten hinkarna igen. Sen var det fika. 
Efter fikat fick vi testa på att klippa en häst. Det var första gången för mig och jag tyckte att det var väldigt roligt :D
Resten av dagen fick vi fodra,ta in hästar, borsta,sopa och putsa. Vi fick göra ordning Ragazza till Emma (våran handledare sen här veckan) innan vi slutade. 

Finaste Mewa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0