Workshop och Ridinng.

Idag ska vi som rider på Ågesta och BRS (med skolan) åka till Aspuddsparken och gå på en workshop som handlar om hästens muskler ,massage och stretching.  

Efter det ska vi åka tillbaka till ridskolorna vi rider på och rida ^^ .
Sen är det ridning på eftermiddagen. Tänkte gå ner till Jempe och fixa lite saker där innan jag går upp till ridskolan igen för att rida min lektion.
Jag har också köpt en tjejs ridlektion idag. Hon rider i special dressyren. Så idag ska jag få rida mycket och träna. :D
När jag kommer hem igen kommer Ostman(Sara) att komma hit och sova över sen ska hon hålla mig sällskap när jag ska stå i Caféterian på lördag i stallet (ridskolan)
Gammal bild på mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0